Skip to main content

Szakembereinkkel mi azon dolgozunk, hogy Ön cégvezetőként nyugodt szívvel élvezhesse a kiválóan működő és profitot termelő informatikai parkját.

Cégünk, a SURIEL Informatika 1998-ban alakult hardver és szoftver kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásként. Az évek során bővítettük cégünk tevékenységi körét a számítástechnikai eszközök értékesítése mellett a szolgáltatásokkal: rendszergazdai feladatok ellátásával; szerverek, munkaállomások és hálózatok üzemeltetésével; szerviz tevékenységgel.

Teljeskörű, testre szabott szolgáltatást és hatékony problémamegoldást kínálunk mikro-, kis- és középvállalkozásoknak versenyképes áron.

A SURIEL szó alapkövet, szegletkövet jelent. Alapot szeretnénk teremteni az Ön cégében a jól haladó és biztonságos munkavégzéshez.

Számunkra fontos az üzleti életben a korrektség. A pénzügyi megbízhatóságunk kimagasló, cégünk a nemzetközi Bisnode „A”  tanúsítvánnyal rendelkezik, mellyel Magyarországon csupán a cégek 7,44 %-a büszkélkedhet.

 

getimage fekvő.png

Kapcsolat

Célunk, hogy szolgáltatásaink az Ön cégénél rendkívül megkönnyítsék a munkát.

A vállalkozások igényeihez igazodva havidíjas rendszergazdai szolgáltatást is nyújtunk, mely kényelmes, megbízható és költséghatékony.

  • Komplex szolgáltatással gördülékennyé és problémamentessé tesszük a cége informatikai eszközének működését. 
  • Olyan számítógépeket, eszközöket szállítunk, amelyek megfelelő alapot ad a számítástechnikai feladatainak a megoldásához.
  • Biztonságtechnikáját növeljük. Gondoskodunk adatai biztonságáról, hogy egy nem várt esemény ne tudja megbénítani cége működését.
  • Távmunka biztosítása: lehetővé tesszük, hogy munkatársai bárhol és bármikor hozzáférhessenek a szükséges adatokhoz, megbízható módon és megfelelő jogosultságokkal.
  • IT Szolgáltatás nyújtással, azonnali eredményeket tudunk felmutatni
  • Komplex IT Manager és Rendszergazda szolgáltatással lefedjük cége teljes IT igényét.
  • Számítástechnikai eszközök értékesítéséhez széles körű beszállítói körrel rendelkezünk, így termékskálánk mára lefedi a számítástechnikai piac jelentős részét.
  • Nagy szaktudással rendelkező rendszergazdáink a több mint 150 partnercégnél szerzett tapasztalatuk segítségével hatékonyan oldják meg a felmerülő IT feladatokat.

A vállalkozások igényeihez igazodva havidíjas rendszergazdai szolgáltatást is nyújtunk, mely kényelmes, megbízható és költséghatékony.

Munkatársaink

Cégtulajdonos, cégvezető

Németh Tibor

A mottóm: Neked lehetőség, Nekem kihívás – Neked megoldás, Nekem megnyugvás.

Szeretek informatikai rendszereket tervezni és a terveket meg is valósítani egy jó csapatban. Örömet okoz, amikor egy rendszer sok munka után megszületik, elindul, teszi a dolgát, amit tennie kell. Motiválnak a megoldandó problémák, informatikai kihívások.

15 év gyakorló üzemeltetői tapasztalattal a hátam mögött a legkülönbözőbb informatikai problémákkal találkoztam már. Dolgoztam banki rendszereken éppúgy, mint mikrovállalkozások hálózataival, munkaállomásaival, vagy éppen virtuális környezetben üzemelő szerverekkel.

Nem vagyok sem Microsoft hívő, sem Linux hívő. Mindegyiknek megvan az előnye és a hátránya. Mindegyik jó, de mindegyik lefagyhat, és a lényeg: mindegyiket üzemeltetni kell. Az a fontos, hogy a kiválasztott rendszer igazi megoldást jelentsen az adott feladatok ellátására, természetesen figyelembe véve az ügyfél pénzügyi lehetőségeit. A megoldás tekintetében a költséghatékony, praktikus, gyakorlatias megoldásokat keresem az ügyfeleink érdekeit messze szem előtt tartva.

Manapság talán az informatika az egyik legdinamikusabban fejlődő ágazat. Talán azért is kötöttem ki az informatikánál, mert innovatív ember vagyok, aki nagy hangsúlyt fektet az új technológiák megismerésére és bevezetésére. Aki szeret új dolgokat, új módszereket kigondolni, felfedezni. Nekem az informatika ilyen terület, van benne egy kicsi a jövőből, de ugyanakkor megbízható, kipróbált, stabil alapokon kell nyugodnia a rendszernek.

Két kedvenc területem az informatikán belül: a virtuális környezet kiépítése, mellyel nem kevés költséget lehet megtakarítani, illetve az adatok biztonsága, mentési rendszerek kialakítása. Nem győzöm eleget mondani az ügyfeleinknek, hogy ha Lenin rendszergazda lett volna, akkor azt mondta volna: „Menteni! Menteni! Menteni!”

Akinek már volt komoly adatvesztése, az tudja csak igazán, milyen fontos a megfelelő mentés.

Ha csak egy konkrét probléma megoldásával keresnek is meg az ügyfelek, igyekszem tájékoztatni őket a rendszerük gyenge pontjairól, hogy elkerülhessék a jövőben a komoly problémákat, amelyek súlyos kiesést okozhatnak a munkafolyamataikban.

Meglévő ügyfeleinkkel mind-mind hosszú távú kapcsolatban dolgozunk. Bízom benne, hogy Önnel is ilyen kapcsolatot tudunk kialakítani.

Koordinációs menedzser

Heffter Aranka

Egy véletlennek köszönhetően kerültem az informatikai pályára. 1995-ben egy Compfair (számítástechnikai kiállítás) idejére kerestek kisegítő munkaerőt egy hónapra. Ez alatt a kevés idő alatt beleszerettem ebbe a világba, így végül abból az egy hónapból ott három év lett, és azóta is informatikai területen dolgozom.
Mindig is fontos volt számomra, hogy a munkám során emberekkel foglalkozhassak. A cég számára és így nekem is legfontosabb az elégedett ügyfél. Tony Alessandra (Vállalkozó) mondta „Ugyanazon a szinten lenni árban és minőségben csak a belépő. A szolgáltatás nyeri meg a játékot.” Bízom benne, hogy ennek megfelelően tartom a kapcsolatot ügyfeleinkkel is.
Otthon édesanya és feleség vagyok, szabadidőmet leginkább a családomnak szentelem, bár –mivel Film és Média szakon végeztem a főiskolán- egy jó film miatt el-el csábulok a moziba.